Effe bijkletsen! - Reisverslag uit Québec, Canada van Loes Daniels - WaarBenJij.nu Effe bijkletsen! - Reisverslag uit Québec, Canada van Loes Daniels - WaarBenJij.nu

Effe bijkletsen!

Blijf op de hoogte en volg Loes

25 Oktober 2013 | Canada, Québec

Hoiiiii allemaal,

Verwacht geen spannend of mega interessant verhaal, maar ik wil jullie gewoon even beetje op de hoogte brengen van alles hier.. Interessant verhalen komen na volgende week weer, als ik helemaal relaxed en ontzettend bruin (kuch kuch) terug ben van het tropische Cubaaaaa! Want ook ik heb eindelijk herfstvakantie gekregen, al kunnen ze het beter winter of vriesvakantie noemen, want for your information: het is hier koud, en dan bedoel ik ook echt koud. Lijkt wel of pap en mam de lekkere temperaturen mee terug hebben genomen naar NL want hier is er weinig meer van over. Dacht eerst nog dat ik misschien nog wel een beetje aan die winter onderuit kwam maar er is geen ontsnappen aan ben ik bang. De mutsen, sjaals en handschoenen zijn dan ook weer tevoorschijn getoverd en ik moet nodig opzoek naar een winterjas want anders 'freeze' ik binnenkort ergens vast waarschijnlijk. Maar.. even terug naar nog iets wat warmere temperaturen: vorige week nadat we terug waren van een mooi weekendje Toronto hadden pap, mam en ik nog een klein weekje samen in Québec. Niet echt meer speciale dingen gedaan, maar wel gewoon samen gegeten, wijntjes gedronken en veel gekletst en gelachen! Zaterdagavond zijn we voor 'ons (voorlopig) laatste avondmaal' heerlijk bij een Spaans restaurantje gaan eten: perfect met een flesje rode wijn, lekker eten en goede 'Dakepello niveau' bediening haha. Daarna was het tijd om alweeeer afscheid te nemen, minder leuk maar dat hoort er ook bij. Echt een super tijd met ze gehad, een 'vakantie' die ze ons nooit meer afnemen. Pap en mam op weg naar NL en ik weer verder met mijn 'gewone' leventje hier. Deze week had iedereen tentamens, dus vrij rustig studerend weekje gehad. Gisteren was mijn laatste tentamen, wat vrij redelijk ging dus daarna was het partytime natuurlijk. Zeer geslaagd feestje, met drankspelletjes, verklede mensen in de halloween sferen en dansjessss :D Dat feestritme zetten we vanavond en de komende week in Cuba (met een cocktailtje) uiteraard gewoon voort, en ik mag mn sjaals en mutsen thuislaten gelukkig ;) Als ik terugkom, heb ik - na een enorme temperatuurshock waarschijnlijk - weer een druk schoolweekje, maar wel met een leuke afsluiting: weekendje Boston staat op de planning! Voorlopig verveel ik me dus nog niet hier. Daarbij komt ook nog dat 'voorlopig' niet meer zo heel lang duurt, want ik heb zojuist mijn ticket geboekt naar het glamoureuze LA, en over iets minder dan 8weekjes vlieg ik weg van de kou om daar m'n trip met Nienke te beginnen. Daar nog 4 weekjes genieten van alle 'awesomeness' en 'hugeness' daar en dan back to NL. Want eerlijk is eerlijk hoor, heb soms wel m'n 'ik mis thuis/meijel/tilburg' momentjes, maar gelukkig ben ik enorm verwend met leuke cadeautjes voordat ik ging, dus daar hoef ik maar naar te kijken en dan gaat de zon weer schijnen en ben ik weer happy haha!Ook heb ik genoeg leuke dingen hier om naar uit te kijken dus heb absoluut geen medelijden ;) Want 'voorlopig' is gelukkig nog niet voorbij, dus ik ga gewoon door met genieten hier, als jullie het niet erg vinden ;)

Ciaooo X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Actief sinds 17 Juli 2013
Verslag gelezen: 406
Totaal aantal bezoekers 13146

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2013 - 15 Januari 2014

Canada & USA

Landen bezocht: